אדלשטיין: "תהיה פתיחה של רבים דברים שלא חלמנו לפתוח"

    צבי טסלר No Comments on אדלשטיין: "תהיה פתיחה של רבים דברים שלא חלמנו לפתוח"

    השר אדלשטיין: "לצערי האחריות בידיים של האזרחים – אני לא יודע להבטיח שבממשלה בהרכב הנוכחי יתקבלו החלטות כפי המלצות משרד הבריאות"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי אדלשטיין התראיין למנכ"ל ועורך ערוץ 7 עוזי ברוך בוועידת בשבע 2030 במתחם 'דיזיין סיטי' במישור אדומים. השר אדלשטיין ביקר את התנהלות חלקים בממשלה נוכח משבר הקורונה. "יש בלגן בהתנהלות הממשלה, אני לא יודע להבטיח שבממשלה הנוכחית ברקע הפריטטיות והבחירות יתקבלו החלטות כפי המלצות משרד הבריאות". לכן לדבריו הרבה מהאחריות עוברת לידיים של האזרחים: "הסכנות ברורות לכולם, על כולם לזכור את הכללים, כולנו מכירים חולה קשה או מישהו שנפטר מהנגיף".

    השר המשיך להדגיש את הבעייתיות של התנהלות הממשלה. "אני הייתי קצת פגוע מהתנהלות הממשלה בישיבה המפורסמת, אני מקווה שעכשיו אנשים התיישרו והבינו שהגיעו עד לקצה" סיכם באופטימיות אדלשטיין.

    על אפשרות לפתיחה רחבה של המשק בעקבות מבצע החיסונים על פי הדרכון הירוק: "תהיה פתיחה של רבים דברים שלא חלמנו לפתוח" אמר אדלשטיין.

    השר הדגיש שיש הבדל בין חנות נעליים קטנה ברחוב לקניונים – "אני לא בטוח שאפשר לאכוף את התו והדרכון הירוק בחנות נעליים קטנה, אבל בקניונים, בתי מלון והקאנטרי קלאבים, שנראה התייצבות בתחלואה וירידה בחולים קשים נעשה זאת". לעומת זאת צינן אדלשטיין את ההתלהבות לגבי פתיחת מורחבת של נתב"ג- "עם כל המוטציות שמסתובבות, אנחנו במגננה, אני מקווה שבשבועות הקרובים נתב"ג יישאר סגור".



    0 תגובות